tirsdag 2. mars 2010

Lampeskjerm...?

Man trenger egentlig ikke lampeskjerm når man har ei dekorativ pære og et ødelagt perlekjede... 
Når noe her i huset går istykker, er det sjelden jeg kommer så langt som å hive det i søpla; Det finnes altid en eller annen måte å få brukt det om igjen.. Jeg liker at tingene har en historie og synes det er mye mer sjarmerende med interiørdetaljer med sjel. Det er jo selvfølgelig så utrolig mye fint å få kjøpt og som frister til å hive unna og skifte stil og farger, særlig nå på våren.. Men om man bruker fantasien litt, er det utrolig hvor mye "nytt" man kan finne i egne skuffer og skap, som bare trenger en liten oppfriskning for å bli "in" og følge interiør-motebildet.. Mange vil nok si at jeg har en litt spesiell og rar smak, men det er nå engang "min" smak.. :) Men en ting er iallefall sikkert; At når man kikker innom alle de flotte bloggene som finnes, så kan man jo bli stilforvirret noen og enhver.. "Fargerik 50-tall" er jo så fint, også "chabby chiq" , "minimalistisk moderne" og for ikke å snakke om hvitt... Nå skifter jeg mellom stiler og har et hjørne her og der hvor jeg utfolder meg litt etter humør. :)) Oppå denne kommoden som er en hvitmalt teak-kommode etter min mormor, har jeg samlet noe tinn som jeg har fått fra forskjellige kanter.. Den søte karaffelen fikk jeg av mamman min, som fant den på en bruktbutikk-og så med en gang at den passet til meg.. :) Da blir jeg så glad!

LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...