torsdag 14. februar 2013

Everybody need a little "LØV"

 Min Valentin fikk en liten pakke på middagsfatet i dag.
På veg hjem fra jobben kjørte jeg forbi 
Dolce Vika;
en liten koselig butikk som ligger i Hommelvik.
De har masse økologisk mat,
endel krydder og matvarer man ikke finner i dagligvarebutikken. 
Litt lokal sjokolade ble pakket inn,
og en pesto..
Vi gleder oss til å smake.. 
 Litt godt syltetøy ble også med hjem;
Pasjonsfrukt med cocos! Namm
Den er til mei! :)
Fine teposen fikk jeg med for å prøvesmake.
Den skal jeg kose meg med nå.
Etter at jeg var ferdig å handle på Dolce Vika,
måtte jeg svippe innom bruktbutikken også.
Og Jepp!: Jeg fant noe fint.
Det blir vel noen bilder etterhvert.



Sender litt "LØV" til alle som er innom!
Klem
LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...