søndag 6. februar 2011

Oppbevaring

Tenkte jeg skulle slenge meg på NIB-utfordringen..
Oppbevaring.
Synes det var et supert tema.
Jeg har de merkeligste plasser å gjøre av ting,
og elsker bokser og esker.
Alt som står til pynt og som det er plass til å putte noe i
ja, der er det stort sett noe i.
F.eks:
I CathrineHolm-kjelen som står til pynt har jeg alle pepperkakeformene..
Norgesglassene mine rommer alt fra pasta til trådsneller..
Disse vinduslemmene som jeg viser fram her
 hang før på utsiden av huset.
Nå er de nymalt og fungerer som blandt annet
solbrille- og smykkestativ... 
 
Bokhylle på barnerommet....
Eller til kokebøkene på kjøkkenet, går jo også fint..
 
Skohylle i gangen.....
Alle finskoene som ellers blir liggende i en skuff,
pynter opp og blir faktisk mer brukt nå enn før..
(Man glemmer jo av hva man har liggende...)
:)
Ha en finfin
søndagskveld!
LenaE

8 kommentarer:

  1. Det var fin gjenbruk av vinduslemmer! Ellers er det mye annet morsomt å se i bloggen din. Jeg er også veldig glad i gammer norsk keramikk. Vår Tivolilampe er akkurat lik din, og er nå til reprasjon : ) Blanda stil er en kjempefin stil! Ha en fortsatt fin kveld : )

    SvarSlett
  2. ...Dette likte jeg
    Det nedeste bildet og bilde nr 2 var vanvittig fine :)
    Digger sko-oppbevaringen din.

    En go'søndag ønskes til deg

    SvarSlett
  3. så stilig skohylle du har! :)

    SvarSlett
  4. Arti skonr på nederste bildet..... hi hi

    SvarSlett
  5. Lykke til i utfordringen :)
    Fant deg hos NIB nå og legger meg til som følger.
    Ha en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  6. Vinduslemmene er kort og godt GENIALE :-)

    SvarSlett
  7. & så SUPERT at du ville dele denne på min Gjenbruks-utfordring! 1000 takk, fyll gjerne på med så mye du vil :-)

    SvarSlett
  8. Så mange bruksområder for vinduskodder. Flotte oppbevaringstips ☺
    Lykke til i utfordringen!!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...