onsdag 20. februar 2013

Bruktfunn!

 Jeg skrøt jo uhemmet av noen eksepsjonelle buktfunn her, forrige uke! 
Her er noe..
Seee!
 10 Stk hvite figgjo eggeglass! 
Såå fiine!
Et pledd som hadde akkurat de riktige fargene! 
Hjertet hoppet over et par slag da jeg fant det! 
Hehe.. Galskapen lenge leve!
 Tilslutt en vinkaraffel i kraftig turkis glass
 Det er dårlig med selvlaget vin her i huset, men..
Vin er det alltids... ;)
Det var ukens "findings" her i gården..
+ noe retrostoff, som jeg håper skal sette igang inspirasjonen
til å finne frem symaskina..
Vi får se..
Klemmer fra
LenaE

5 kommentarer:

  1. Så masse fint!! Den vinkaraffelen var et skikkelig kupp! Kjekt å finne noe man virkelig liker- får komme meg på loppemarked snart jeg også- men først skal noe UT av skuffer og skap :)

    SvarSlett
  2. Oi, så mye lekkert, det må man virkelig kunne kall kupp ja!

    SvarSlett
  3. Så mange fine findingser :-) !!! Heldige du

    SvarSlett
  4. Wow, kjenner loppelykken på lang vei. Fine eggeglass som passer til alle serviser og teppe i tidsriktige farger. Det er lykke å gjøre slike fine kupp.
    Mona

    SvarSlett
  5. Så mye fint! Alltid morro å kjøpe brukt. Jeg liker også å kjøpe brukt og tenke at ting har hatt et annet liv før de kom hjem til meg:)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...