fredag 16. juli 2010

Den fine Krydderhylla.. ♥

...har endelig fått plass i den nye Sykroken..
Men den måtte nok også få et strøk maling først.. Phu!
Synes jo egentlig fargen var perfekt nostalgisk retro, men det skal jo passe inn her hjemme også..
Så, Taram!; Hvit! :)
Når først malekosten er fremme, da males det som males kan..
Her er et lite innblikk i hvordan kaoset oversvømmet stua her en stund..
Slik ble det altså...
Sammen med en krydderhylle fra IKEA (av litt nyere sort)
fikk jeg masse plass til alt
Mikkmakket mitt..
Så nå er det bare å begynne å sortere...
Ja, nå begynner hjørnet mitt å ligne noe..
Det er bare en liten krok i biblioteket i stua,
men det er her jeg LEVER..
Det er jo litt liten plass å sy på, men det gjør jeg på kjøkkenbordet..
Her inne kan jeg Stæsje bort alt Stæsjet..
Solen skinner fortsatt!
Ha en fin aften i solskinnet
LenaE
(Ninum: Legg merke til at det henger to kjoler der..)

4 kommentarer:

  1. HMMM Lenum enn mæ da? Lais ;0)

    SvarSlett
  2. Hehe. Bli ainna kjole på dæ da veittu, Lais. :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Googlet etter krydderhylle og fant bilde av dine. Har du kjøpt den ene på IKEA? Sett etter den på hjemmesidene til IKEA men finner den ikke, kan den ligge under noe annet en krydderhylle...?

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...