onsdag 2. mars 2011

Eggbag i Celebert selskap..

Feirer litt..
Her har lille Spirens Eggbag havnet i svært celebert selskap..
Midt blandt
Green Gate, MAKE International, Lisbeth Dahl,
MENU og Hardangerbestikk!
- Finner du min Eggbag!
Det nye interiørbladet BoligDrøm
ville ha min lille kreasjon med på innlegget om eggeglass!
DET må jo feires litt,
synes dere ikke?
Må jo innrømme at jeg er pittelitt stolt! ;)
Iallefall blir det en Giveaway her på bloggen for å feire denne happeningen!
Jeg gjør som vanlig:
1 lodd for å kommentere
1 lodd for å linke til innlegget (bruk bildet over)
1 lodd om du er/blir følger.
max 3 lodd, og skriv i kommentaren hvor mange du tar.
Premien blir selvfølgelig ett sett med Eggbags (4stk.)
Gå derfor gjerne inn på Epla
 og skriv i kommentaren hvilken du kunne tenkt deg å vinne.
(Ingen garanti her altså, kan jo hende noen blir solgt..)
Klemmer fra
LenaE

20 kommentarer:

  1. Æ vil no vær me ja, 2 lodd takk!
    Du veit koss nånn æ har lyst på ;))
    Ninumen

    SvarSlett
  2. Ja takk ønsker meg de søte eggbagsn til påske ;)) 2 lodd her
    Mamsen.

    SvarSlett
  3. Så flotte premier:)...jeg er med! Så fargerik og fin blogg du har:))) ønsker deg en super dag.

    SvarSlett
  4. Hei på deg:) Flotte eggbags, jeg er med.astriD

    SvarSlett
  5. Grattis med eggbag i Boligdrøm :-)
    Dæm e råsøt! Tar ett vinnerlodd æ da:-)

    Hegemor

    SvarSlett
  6. Hei - så fine eggbags.
    Tar gjerne to lodd - tusen takk.
    God helg videre!

    SvarSlett
  7. ja takk tar gjerne 2 lodd, hvile kan vi bli enig om når æ har vunnet ;0)
    Lais :)

    SvarSlett
  8. Er følger, har linket og tar gjerne 3 lodd på disse nydelige "eggbagsene" dine, klem fra Mona

    SvarSlett
  9. Hei,
    jeg blir gjerne med. Tar to lodd og blir glad uansett hvilke bags jeg evnt måtte vinne :)

    Tonje

    SvarSlett
  10. Jeg er med. Jeg ønsker meg dottiedream om jeg blir den heldige utvalgte :) Jeg har herved reservert 2 lodd, og jeg ønsker deg samtidig en supergod helg!

    SvarSlett
  11. Knallfin premie !
    Eg tar gjerne 2 lodd hos deg. Og skulle eg vera den heldige vinnaren ønsker eg meg varianten "postman" :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  12. Så gøy at kreasjonen din er med i Bolig Drøm!! Jeg melder meg på i trekningen med to lodd. Hvis jeg er heldig å vinne vil jeg bli kjempeglad for Postman:-)

    SvarSlett
  13. Så hyggelgi at du ville delta i blogglotteriet mitt, så jeg fant veien inn hit.
    Flott blogg du har!
    Jeg vil gjerne trekke ett lodd i din give away!

    SvarSlett
  14. Gratulerer med velfortjent omtale!
    3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  15. Hurra hurra! 2 lodd på meg :)
    Veldig fin blogg du har med mye spennende!

    Og tusen takk for koselig bursdagshilsen!

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  16. Heisann. Har vært følger en stund og nå først fikk jeg med meg dette! Hmmm....
    Jeg trekker iallefall 3 lodd og håper på de som er avbildet i konkurransen! =)
    Ha en fin dag, klem Misemor

    SvarSlett
  17. Så gøy å komme med i bladet da. Grattis!
    Tar 2 lodd jeg, og håper på å vinne "Peachy" hvis vinneren er meg;-)

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne være med på give awayen med 2 lodd:o)

    SvarSlett
  19. Hei, så kult å være på trykk!
    Gratulerer til deg :)
    Dottiedream er nydelig og min favoritt...
    Blir med: 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  20. Du har all grunn til å være stolt! Eggeposene var kjempesøte! Blir veldig gjerne med sånn på tampen! Likte Dottiedream veldig godt, men syns egentlig alle var skjønne! Jeg er følger (nr 50!) og kommenterer her- altså 2 lodd :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...