torsdag 18. mars 2010

Fargerike Brasil!

Vi har hatt et par nyydelige dager md sol og varme. Skal sies at reisen nedover ikke ble helt som forventet, da jeg ble skikkelig dårlig på flyet fra Lisboa. 7 timer med ja... Den posen som ligger i lomma på setet foran, som man aldri har sett blitt brukt, kom i allefall til nytte, et par- tre ganger.. Men nå har vi blitt røde og fine, og fått sett oss litt omkring... Utrolig fargerikt folk, blide og gjestmilde! Og strendene! De rekker så langt øyet kan se!!
Men  nå ser det ut som om det kanskje ikke var noe jeg hadde spist, for mannen ligger nå og føler seg ikke helt ti på topp.. Dermed blir det innekveld, så krysser vi fingrene for at det er over til i morgen.. Heldigvis har jeg med meg litt garn da.. ;) Her skal ingenting få ødelegge turen, nå setter jeg meg på altanen med et glass rødvin og bare koser meg..

Varm hilsen
fra
LenaE

3 kommentarer:

  1. Å så herlig med tur:) Kos dere masse og god bedring!
    Klemmer)

    SvarSlett
  2. Huff da, håper dere begge snart er i fin form igjen. Kos dere;-)nyt late dager, her strever vi med ras og regn og mange stengte veger.

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...