fredag 12. mars 2010

Enda mer Rosa...!?


Jeg blir litt ivrig når jeg først får en idé, og hiver meg over prosjektet og glemmer å ta Før-bilder..
Men jeg får isteden prøve å forklare med tusen ord...: Den rosa boksen var en liten sko-eske, som nå er stæsjet opp med samme stoff som det er i gardinene på rommet til LilleMy. Den søte lille kommoden var typisk nattbord i lakkert bjørk med treknotter. Nå er den like rosa som gyngehesten og har fått blomster på..
Speilet ble også malt og henger i lav høyde, sånn at lille prinsesse MINE, kan speile seg dagen lang..


God Helg
LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...