tirsdag 14. desember 2010

Noel..

 Som jeg nevnte igår så fikk vi julekort fra Paris.
Håndskrevne sådanne.
Og det står mer enn god jul!
Tusen Takk Tante Tone.
Det er jo såå utrolig mye mer koselig enn å få en hilsen på SMS..
Jeg vet at jeg selv kunne vært flinkere på det området..
Og når den dårlige samvittigheten først er over meg,
så måtte jeg gyve laus på litt restegarn..
Foretok jo et aldri så lite Pickles-impuls-kjøp her om dagen:
Garn! Som om jeg ikke har nok fra før..
Kremt..
Måtte dermed skynde meg å få unna litt før pakken kom i posten..
Men det gikk jo superkjapt;
Lå i postkassen igår den..
Heldigvis er jeg nå snart ferdig med
"Bruke-opp-litt-garn-før-jeg-fyller-på-med-nytt"-prosjektet..
Skal kanskje bli en fin julegave.. ;)
To burde-skulle-gjort-fluer i en smekk! 
Da kan jeg vel si meg fornøyd..
Har vel noe småtteri igjen å gjøre før jul, (for å si det pent..)
så det blir nok ikke begynt på noe egosentrisk strikkeprosjekt  i nydelig sukkertøyfarger
før jeg har fått unna litt gaver og pittelitte rydding og kanskje en støvtørk..
Kos dere med julestress
Det skal jeg!
LenaE

1 kommentar:

  1. Hei kjaere LenaE,
    Aapnet nettopp bloggen din, og det var jo en hyggelig overraskelse der ! Kost gjort av deg. Nydelig genser eller jakke du strikker i lilla !! Og garnet i nydelige sukkertöyfarger gleder jeg meg til aa faa se resultatet av. En nydelig liten Lucia ! God klem til dere alle.

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...