lørdag 7. mai 2011

Fargevalg..

Tenkte jeg skulle vise den kule lampa jeg fikk av min søster i bursdagsgave.
Bruktkjøp selvfølgelig. :)
Den skal freshes opp med spraylakk.
Nå lurer jeg bare på hvilken farge den skal få..

Det står mellom:
Hvit (slitt uttrykk)
Gul (som elgen)
Eller
Turkis (yndlingsfarge - for tiden)
Den skal jo passe inn her..
Forslag mottas med takk!
Ellers så har jeg jo gooood tid å tenke på det. :)
-For det blir ikke gjort før jeg kommer hjem fra Oba (Tyrkia)
om 14 dager.
I morgen reiser vi,
og kofferten er kommet opp fra kjelleren.
Vaskemaskina vasker klær som om livet står på spill..
Jeg sa det til henne:
Sånn blir det når du alltid skal utsette ting til i siste liten.. :D
hihi, jaja..
Nå skal jeg finne køya,
så får vaskemaskina være oppe og ta igjen jobben hun ikke har gjort tidligere denne uka..
Nattinatti
fra
LenaE

7 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg hadde klinka til og malt den GUL! :)
    God tur:)

    SvarSlett
  2. Jeg hadde malt den hvit...
    Mulig jeg er litt kjedelig men?!
    GOD TUR :)
    Fikk meg en god latter angående vask av klær ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Gul eller sort, vi gi fin grafisk form...ha en god helg klem Nina

    SvarSlett
  4. Stilig lampe, jeg hadde helt klart valgt turkis.
    Kommer til å stå fint i stil med bilde og puter.

    SvarSlett
  5. Fiiin lampe!
    Jeg foreslår svart :-)

    Hegemor

    SvarSlett
  6. Hei. Fant deg gjennom Anne Lise Johnsen. Gleder meg til å følge deg videre:-)
    Ønsker deg en god helg. Hilsen Benedicte

    SvarSlett
  7. Hei.

    Kom innom bloggen din helt tilfelig, men ble sittende å lese innleggene dine helt fram til januar med stor iver!Kunne lest lenger og, men det får jeg spare til senere, for nå er jeg nemlig følger av bloggen din. Gleder meg til enda mer interessant lesestoff.:)

    Håper dere har det flott i Tyrkia!

    Klem fra Vibeke

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...