onsdag 28. september 2011

Galskap..?


Når jeg hadde en runde med malekosten sist (Dukkehus-blokka og tallerkenhylla)
Fikk også dette skapet en runde med Hvitt..
Skapet fant jeg en gang på Fretex,
og greide ikke å gå fra det,
for jeg liker så godt ting som er miniatyr..
Og et miniskap må ha litt miniting
i minihyllene sine.. 
Min fascinasjon for alt som er smått,
kommer nok av at jeg aldri hadde dukkehus når jeg var lita selv..
:)
Huff for en barndom! Hehe..
Jaja, Galskap?
LilleMy Syns det er litt artig også da.. Sikkert...
Galskapet mitt står nå foreløpig på stua.
..til pynt..
Ha en finfin lillelørdag
fra
LenaE

1 kommentar:

  1. Jeg skjønner deg veldig godt :) det er av og til fint å ha en datter som alibi når man kjøper ting. Min datter har blitt 17, men det er bare ett år siden vi sammen kjøpte dukkehusmøbler i Barcelona, og ett dukkehus fra loppemarked venter på oppussing. Skapet fra Fretex var fint ja :)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...