torsdag 12. januar 2012

Uinspirert!..

Gjeeeesp!.. Kaffe!
Har stoore problemer med å få igang energien til å blogge..
Bestemte meg for å ta helt pause i jula..og plutselig var vi langt uti januar!
Jepp, det er minimalt med inspirasjon i Spirekroppen for tiden,
desverre.. 
 Har ikke blitt lat i løpet av jula, altså..om det var det du trodde... ;)
Næhæi!
Har jo fått hengt opp denne lampa..!
Men det er jo så mørkt når man kommer hjem fra jobb,
at det er jo ikke noe stas å ta bilder..
Og om man prøver så blir det ikke bra heller..
(kan jo selfen være fordi jeg ikke er særlig god...)
Prøver desperat å få inspirason til å ta fram symaskina...
Har jo egentlig masse finfine saker som ligger å venter på å få et liv!
Dette "ponpon..?"-båndet f.eks.. i to hærlige farger..!
Det ble kjøpt i Tokyo, og reiste ikke alene.. (plystrr)
Men nå skal fantastiske Manuela ha inspirasjonskurs på bloggen sin i uke 4,
så da kan det jo hende jeg blir kurert!
Me hope!
Tregeste nyttårshilsen fra
LenaE
Og takk til dere trofaste slitere som titter innom!
-selv om det her skjer lite..



1 kommentar:

  1. Heisann og godt nytt år. Håper du får igjen inspirasjonen til å blogge. Tips til inspirasjon; Stikk innom andre blogger og se hva de gjør. Det er fantastisk inspirerende, synes jeg. Men jeg er jo spent på Manuelas insp.kurs, så jeg må jo innom der da. Ha en fin fredag.
    Klem ToneB

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...