mandag 6. februar 2012

Somliga går..

..i trasige skor...
Ser tempen her hjemme skal hoppe fram og tilbake mellom
fryshjæl og sørpe..
Da gjelder det å være godt skodd! :)
Meeeen jeg ska bare ha med meg det paret helt til høyre på bildet,
 dit jeg skal..
De to andre parene skal få stå ubrukt en 14-dagers tid..
1-eeeen-dag igjen!
Klemmer fra 
LenaE
OG! Tusen takk for hyggelige kommentarer,
og masse-masse velkommen til nye følgere!
Sååå utrolig hyggelig.
Først når jeg startet denne bloggen, så håpet jeg egentlig at ingen skulle "finne" den.. *ler*
Nå er det etterhvert blitt sånn at jeg setter utrolig pris på
rare, fine dere som synes det er verdt å titte innom min lille verden
av bilder og babbel...
:)
Enda en klem
-fra mei.


2 kommentarer:

  1. Masse god tur!! Kos dæ på tur :)

    SvarSlett
  2. Koselig blogg dette, la meg som følger! Ses innom hos meg?

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Det oppstod en feil i denne gadgeten