mandag 6. februar 2012

Somliga går..

..i trasige skor...
Ser tempen her hjemme skal hoppe fram og tilbake mellom
fryshjæl og sørpe..
Da gjelder det å være godt skodd! :)
Meeeen jeg ska bare ha med meg det paret helt til høyre på bildet,
 dit jeg skal..
De to andre parene skal få stå ubrukt en 14-dagers tid..
1-eeeen-dag igjen!
Klemmer fra 
LenaE
OG! Tusen takk for hyggelige kommentarer,
og masse-masse velkommen til nye følgere!
Sååå utrolig hyggelig.
Først når jeg startet denne bloggen, så håpet jeg egentlig at ingen skulle "finne" den.. *ler*
Nå er det etterhvert blitt sånn at jeg setter utrolig pris på
rare, fine dere som synes det er verdt å titte innom min lille verden
av bilder og babbel...
:)
Enda en klem
-fra mei.


2 kommentarer:

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...