torsdag 18. oktober 2012

Arabia of Finland

 Se hva jeg fant! 
Fineste Arabia - kopp!
Så utrolig fint design, 
både i form og mønster!
Fant 2 kopper med fat. 
Den ene var litt krakelert inni, men den andre var i topp stand! 
Det ble 30 kroner tilsammen på bruktbutikken.
Digger at den er uten hank; 
blir god å varme fingrene på, nå til vinteren.
Noen der ute som har peiling hvilket mønster det er, forresten??
Jeg har aldri sett det før, men tror kaskje det er ganske gammelt..
Nå er det jaggu meg snart helg igjen! 
Hvor blir det av tiden!?!
♥ 
LenaE
Ha en fortreffelig kveld

1 kommentar:

  1. Kjempefin!! Om du en dag drar til Helsinki bør du besøke museet til Arabia. Jeg var der for mange år siden - tok en buss fra sentrum husker jeg. Der var det utrolig mye spennende og fint å se. Jeg har noen bilder derfra og formene på keramikken er gjerne geometriske, likt din :) Finfin helg til deg! Jeg har fleksidag på fredager og i morgen skal jeg kjøre bort gammel bordkledning. Huset er snart helt nytt utvendig og forhåpentligvis snart mustett :)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...