mandag 11. februar 2013

Hei Verden! :)

Ohoi! DET var en laaang pause! 
Noen trodde kanskje jeg hadde avgått med døden..?
-Eller Spirebloggen iallefall...
Meen, Neida..
Det har bare vært litt sånn at PC'en ikke har fått førstepri etter arbedstid.
Fotografering har det også vært mindre av i den mørke vintertiden.
Men nå!
Nå er det minst en halv-time med dagslys 
etter at jeg kommer hjem fra arbeid!
Yei! Det går mot vår!
Smiile!
Merkes ikke akkurat på utetemperaturen, men:
Derfor har jeg strikket meg en god og varm Mariusgenser! 
Oh..Selfish me:
Har en Marius-hettegenser liggende også..
Ganske så ferdig-
som jeg har lovt min sønn Marius..
Meen det er sååå vanskelig å komme igang med 
Montering!
Skal jo syes i glidelås og alt mulig...! 
Og, Det har jeg aldri gjort før på strikkerier,
så har tas alle gode råd imot
med stor takk og åpne armer! 
Anyone? 
EN super uke til dere som kanskje hadde gitt opp meg, 
men tilfeldigvis kikker innom alikevel...
Stoor klem
LenaE

5 kommentarer:

  1. For ein utrulig fin genser du har strikka! Herlige fargar, som passar perfekt no som me går imot VÅR!!

    Ha ei fantastisk veke :)
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Denne var skikkelig fin da! Nesten så jeg fikk lyst på en sjøl også.... Kjekt at du er tilbake fra bloggepausen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Kjekt å være tilbake! :)

      Slett
  3. Hei du! Så fint at du er tilbake! Regnet egentlig med at du bare hadde en pause :) Nydelig genser som minner meg på at jeg også har en mariusgenser liggende. Den er brun, lyseblå og lilla. Jeg liker ofte det som ikke er likt det de fleste andre liker...derfor liker jeg din mariusvariant, kjempefin!!!

    SvarSlett
  4. Såå fin mariusgenser! Fargevalget var helt lekkert! Kjenner godt til den monteringsangsten. Synes monteringen krever mer av meg enn strikkingen av en hel genser... Men det er utrolig godt når jobben er utført og plagget blir ferdig ;) Lykke til :)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...