torsdag 31. desember 2009

Hvitt!




Nå er snart rommet til Lille My ferdig!! Det gleder vi oss til. Vi har malt alle vegger og lister hvite, på gulvet har vi også brukt maling: "Letthet." -Og det passer jo fint, for man føler jo at man svever når man går inn i det Hvite rommet.. :) Nå har jeg lyst til å finne en fin sjablong jeg kan male med lett rosafarge på gulvet/veggen, men vet ikke helt hva det skal bli... Liker jo veldig godt Wiik og Valsøe's, Alv.. Lurer på om jeg ikke skal lage min egen lille versjon, som kanskje strør om seg med blader, eller noe...?
Noen som har andre gode ideer?? Jeg tar gjerne imot alle tips om sjablonger til jenterom..

I dag har vi hatt middagsgjester, så vi tar da oss tid til litt andre ting enn maling og flislegging innimellom.. I morgen blir det også brasing på kjøkkenet, for da skal vi ha gjester på Tapas og feire det nye året.

Ønsker alle en fin nyttårsfeiring!
LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...