søndag 3. januar 2010

Tilbake til hverdagen


Da er julen over og det nye året godt igang. Nisser, engler og skjøre julekuler skal pakkes ned og ryddes bort. Det blir alltid litt tomt i huset etter at all pynten er tatt vekk. Heldigvis pleier jeg å sette bort endel av det jeg har fremme til vanlig, så nå blir det å plukke frem og rydde litt i det jeg har.
I løpet av jula har både største-storebror sitt rom og bitte-lillesøster sitt rom blitt ferdig, og jammen er vi ikke snart ferdig med den splitter nye gangen også! :) Så fremover blir det masse møblering som skal på plass, og litt sånn puslerier som jeg liker å holde på med. Mulig det blir å handle noe nytt til gangen? Jeg vet jo et par ting som kunne vært finfint!! Vi får se hva nyåret bringer..

Godt Nyttår!
Hilsen fra
LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...