søndag 30. mai 2010

Ny, gammel lampe! :)

Da min kjære var på hytta forrige helg, kom han kjem med denne til meg! Den har stått hjemme hos mannens farmor, og hun hadde satt den bort for å kaste den!! Heldigvis vet mannen min litt hva jeg liker, og reddet lampa fra den sikre død!! Nå står den i gangen og skinner som det fineste juletre.. Varmt lys som gjør det ekstra koselig her hjemme. I hylla har jeg også arvestykker fra den samme farmora: Det fargerike moccasettet fra Figgjo. Hun ble så glad da jeg ville ha det! :) Jeg ble enda gladere..! Og, de passet jo sammen i både farge og stil, synes nå jeg..
Jeg er jo så glad i denne 50-talls stilen.. men i et stort hus blir det litt forskjellige stiler her og der..
Et hjørne moderne, et annet chabby chic, og ja "Stilforvirret" is my middle name..

Ønsker dere som er innom en finfin uke,
med muligheter for litt go'vær!
LenaE

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har en mann med øye for slike detaljer! Lampa er aldeles nydelig - en slik ønsker jeg meg også :)

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Oj - heldige du! Den lampa hadde passet veldig godt inn her hos meg også... ;-)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...