lørdag 29. januar 2011

Kriker og kroker

Forrige helg romsterte Spirefruen litt i garasjen..
Fant frem denne gamle sinkbaljen.
Den tenkte jeg skulle bli fin å ha under speilkommoden i gangen.
Og når man romsterer i garasjen og andre kriker og kroker så er det utrolig hva som dukker opp... 
Denne potteskjuleren hadde stått og blitt gammel og vakker..
Den så nemlig ikke slik ut når jeg så den sist..
♥ 
En parafinlampe hadde også gjemt seg bort i en krok..
Helt unødvendig å skamme seg over en slik vakker rusten kropp..
;) 
Tingene jeg fant ga meg nok inspirasjon til å få litt mer orden i gangen..
Ikke helt ferdig, men stilen er iallefall i boks..
Det blir gråtoner, rust og naturlige elementer.
Noe mer skal opp på veggen, så det blir å banke og skru litt..
Den fine speilkommoden er det forresten min lillesøster som har lagd.
Er hun ikke flink?
LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...