onsdag 12. januar 2011

Point of no return..

Jeg er jo veldig glad i den sofaen vi hadde;
Den er fin i formen,
god å sitte i,
man kan sette fra seg kaffekoppen på armlenet..
og ikke minst!:
I hvert armlene er det praktiske oppbevaringsrom!
Vet ennå ikke helt hvordan jeg skal klare meg uten..
Nå står jo sofaen midt på stua,
full av garn,
strikketøy (UFO's)
og strikkepinner,
som jeg må finne ny plass til
idet noen ringer og vil kjøpe sofaen..
For nå er det altså gjort:
Min kjære sofavenn er lagt ut på Finn.no 
Så da er det vel snart på tide å ta farvel...
Den får sikkert et godt hjem. :)
Ha en fortsatt fin uke,
og takk til dere som legger igjen hyggelige kommentarer.
Det er alltid koselig å lese.
Hilsen fra
LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...