søndag 3. april 2011

2 premier, og Givaway

for en stund siden vant jeg en premie
fordi jeg nominerte noen til konkurransen
Premien: Gavekort på 300,- hos Eplabutikken
Masse fint å velge i!
Og så..
Igår var jeg heldig igjen!:
Jeg vant

 lager disse flotte Domino-brikke-smykkene.
Kjempefine og med personlig preg som passer alle og enhver!
Jippi!
Og nå er jeg spent på hvem som vinner lotteriet her hos meg.

Det blir ikke trekning før seint i kveld,
så det fins fortsatt muligheter for å slenge seg med.
Det blir en liten trøstepremie også,
Den trekker jeg blandt følgere.
Hva det blir ?
Hemmelig, selfen..
 :)
Ha en fin
soldag.
Jeg skal feire 30-års dagen til en venninne!
Kos!
LenaE

1 kommentar:

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...