mandag 11. april 2011

En eske..

I helgen har jeg vært på kurs med AnnaKa..
Så da lærte jeg å sy en eske,
og masse andre triks som jeg nok får bruk for.
Her ser dere noe av produksjonen blandt damene på kurset.. 
Ganske så trivelig
 å sitte sammen med en hel gjeng damer å sy.. :)
-Og så godt å kunne sette av så mye tid til å bare holde på med mitt..
Timene fløy avgårde,
og sånn er det jo når man koser seg..
Og Veldig inspirerende når kurset er i butikken hos Siw:
Her er det bare å drømme seg bort i farger, bånd og stoffer!
Anbefales et besøk!
Tilogmed de som ikke syr blir inspirert her inne.. 
Jepp! Slik ble helgen tilbragt..
Og jeg gikk glipp av alle loppiser i nærheten..
:(
Men fikk sikret meg noen bruktfunn i Ålesund forrige uke,
så da tåler jeg å vente til neste gang det dukker opp loppis i nabolaget..
Mer om det senere..
Hilsen fra
LenaE

2 kommentarer:

  1. Alltid flott å få inspirasjon og lære nytt :)) jeg skulle ønsket at døgnet har hatt noen flere timer, da har man kanskje rukket å få gjennomført alle ideer som ligger og kverner rundt opp i topplokket. Ønsker deg en fortsatt skapende og fin kveld. astriD

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...