tirsdag 10. august 2010

De gamle er eldst!!

Konsert med disse kameratene var gave fra min mann på 1-års bryllupsdagen!
Jeg må si jeg storkosa meg!
Alle fire har et reportoar som er helt imponerende,
både når det gjelder tekst og musikalsk allsidighet!
Men det er disse to som er mine favoritter:
Lillebjørn Nilsen og Halvdan Sivertsen!
De har noen perler av sanger,
som liksom alltid har vært der.
Det ble jo selvfølgelig altfor fort ferdig..
Og høydepunktet var helt klart:
:)
Vi fortsatte kvelden med middag på Chablis,
så var vi ute på pub med noen venner vi tilfeldig traff..! 
Tilslutt tok vi inn på hotell i byen, og kunne stå opp til hærlig frokost morgenen etter! 
 Bildet over tok jeg da vi gikk for å ta en kaffe på Bakklandet på søndagen..
Passa jo så bra som en fint minne om denne helga!
Tenk at det er et helt år siden vi gifta oss! 
 

LenaE


2 kommentarer:

  1. Siden jeg også er glad i bensin for sjelen så skal du få en hilsen fra en fremmed. De gutta der er helt topp. Selv synes jeg Eggum har de beste låtene/tekstene, men likevel har samtlige av de andre flest. Det må ha vært en topp kveld. Synd kameraet ditt fikk for lite lys til å gjøre bildene skarpe, men de er skarpe i hukommelsen. Kos deg med musikk og ekteskap. Du er heldig.

    SvarSlett
  2. Hei fremmede.. :) Bildene er tatt med min HTC-mobil, så hadde nok ikke de beste forutsetningen til å få bra bilder.. Men som du sier: I hukommelsen er bildene sylskarpe. Slike konsertopplevelser lever man lenge av. Jeg er også veldig glad i Eggums tekster og melankolske uttrykk, men i en slik setting er det gla'låtene som fenger mest. Alt til sin tid..
    Takk for bensinen! :)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...