torsdag 26. august 2010

Savna meg..?

Håper da det... :)
Men nå er jeg tilbake til hverdagen, og da får vi håpe det blir noen innlegg, sånn jamt og trutt..
Sommeren er iallefall definitivt over for denne gang!
Nå er det tilbake til strisekk og havrelefse!
Men ferien har da vært innholdsrik og givende, og det får man leve lenge på. :)
Noen sommerminner..

Litt rart at ingen av gutta er med på bildene...?
Men de var jo så mye borte denne sommeren, at vi nesten ikke så snurten av dem.
Får kompansere utover høsten..
Nå er iallefall familien samlet og vi er tilbake i de vanlige rutinene:
Skole, jobb, barnehage, trening osv..

Den første arbeidsuka etter ferien er snart over,
og det gikk da egentlig ganske så greit å komme igang igjen..
Men jaggu skal det bli godt med helg, også! ;)

LenaE

2 kommentarer:

  1. SSå fin sommer collage:)
    Jeg har jobbet som en helt med skole hele uka så jeg kunne ta helg.Herlig!!! Sitter nå her og blogger litt og koser meg:)

    Klem til DEG:)Og gooood helg ja:)

    SvarSlett
  2. Hei :-)
    så mange flotte sommerbilder :-)
    og redesign skjørtet ditt ble flott :-)

    Jeg har en liten Give Away på bloggen min , du er velkommen om du vil :-)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...