onsdag 20. juli 2011

Fru Squash har nedkommet..

Og ikke nok med det:
Jeg er blitt tante, igjen!
Natt til søndag kom en vakker liten
attpåklatt til verden.. :)
Storebror er snart 16,
og blir et flott forbilde for sin lillebror.
Vi vet ikke hva han skal hete enda..
Den flinke og stolte mamma'n bar sin frukt nesten
like vakkert som
fru Squash..
Heldigvis ble avkommet noe vakrere og velproposjonert enn hos fru Squash..
Lille Squashie (har fått navn selvfølgelig)
var krokete, flekkete og med tegn til lammelse i ytterste ledd.
Den nyfødte lillebror-uten-navn
Var intet annet enn
PERFEKT!
Hilsen fra
LenaE


7 kommentarer:

  1. Grattis som tante igjen og grattis med en helt nyfødt squashie! =)
    Klem =)

    SvarSlett
  2. Lekkert!! Jeg elsker også de fargerike bed-markørene fra Ikea, skikkelig fresh oppi pottenen.

    I Hellas er det delikatesse å lage fylte squashblomster eller å fritere de:-) Og jeg har laget fylte squash mange ganger da jeg bodde i Athen. Yum, yum! Sommerhilsen fra Maratonjenta:-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med tantebarnet! Jeg gleder meg til den dagen jeg blir tante, men det er nok enda noen år til det blir noe av, dessverre.:)

    Må vel også få gratulerer med Lille Squashie.;)

    SvarSlett
  4. Grattis med tanteungen!!

    ....sv: Noen gangen blander jeg fargene selv, men denne gangen er det fargekode fra butikken :)

    FIN dag til deg!!

    -Ida Susanne

    SvarSlett
  5. Gratulere me tantebarnet! og vakre squach... :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk, alle sammen! :)
    LenaE

    SvarSlett
  7. Å det er deilig, vi bruker den mye i matlagningen, den er veldig anvennelig både rå, grillet osv

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...