torsdag 7. juli 2011

No NUD, bare Dymo

Har ikke lyktes i å finne en NUD cord..
Alle som fører NUD her i byen
har bare lamper og ikke noe særlig tilbehør i serien..
Da bestiller jeg på nett, tenkte jeg;
men det gikk jo heller ikke:
De leverer ikke i Norge...
Sooo; What to do..!?
Noen der ute som har gode forslag?

Så isteden for å henge opp ny lampe;
(som jo ikke er noe krise, da det er lyst nesten hele natta enda, heldigvis..)
Har jeg organisert litt sammen med Dymo..
Apropos lys: Stikker opp til Svalbard i helga,
Der er det lyst heeele natta nå. :)
Håper på mange fine opplevelser!
Spiren gleder seg!
Ha en fin helg alle,
jeg blir å finne i en kajakk på Isfjorden..
Klemmer fra
LenaE

4 kommentarer:

  1. Heisann!
    Du får bestilt nud her i allefall ;)
    Link:http://lunehjem.no/?PageID=5455&search=Nud

    Lykke til.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. God tur til vakre og eksotiske Svalbard! Min "gamle" fargelærer, Grete Smedal, har fargesatt byen - og vist vakre bilder derfra, men jeg har aldri vært der. Gardinkjolen ble kjempesøt :)

    SvarSlett
  3. Visste ikke hva Nud var jeg, før jeg leste innlegget under her;) hihi..

    Kos deg masse og nyt Svalbard:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. hei!
    Linneas hage nettbutikk selger NUD i mange forskjellige farger :)

    Hege

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...