lørdag 19. november 2011

November..

Jeg blir like forundret hver dag..
Ikke noe vinter å spore..
Mildvær og bomster som knopper seg.
Hortensiaen er fortsatt i vigør, 
på baksiden av huset blomstrer påskeliljer..
Finfint med slik en lang høst,
synes nå jeg.
Man(nen) får gjort unna mye også!
Gelender (rart ord..!) er kommet på plass i løpet av denne sommeren,
(jeg fikk viljen min med tynne staver og mye arbeid..)
det er satt opp dukkestue,
ny trapp på baksiden, og det er bygd nytt uthus..
Med litt rydding, kan det kanskje bli plass til en bil i garasjen
 før vinteren kommer..
Men det begynner å haste, for nå tror jeg ikke det er lenge til vinteren tar grep.
Is og snø er iallefall etterlengtet vare for noen..
For meg kan det gjerne vente til lille julaften.
Ønsker alle en fin lørdagskveld.
Ønsker du deg snø?
Vi blogges!
LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...