søndag 20. november 2011

Tagging..

 ..men bare på liksom..
Jeg er nok ikke skurkete nok for the real thing..
Men elsker notatbøker, og når jeg fikk se denne var jeg helt frelst!
 Masse ledig veggplass!
Bare å rable ivei!
 Uten å bekymre seg for noen form for strafferettslig forfølging..
 ;)
Jeg liker gode tagginger.
En egen kunstform spør du meg.
Street art!
Men det må ha et budskap,
det må være mer enn bare signatur, liksom..
Jeg kjenner noen som er gode på dette.
De har laget noen bra rundtomkring...
En tur innom Skurktur 's
photostream på flickr kan anbefales!..
Uka som kommer blir travel.
Mye skal gjøres både på jobb og hjemme,
og på fredag er det...:
Off to Tokyo!
Weee!
Søndagshilsen
fra
LenaE


1 kommentar:

  1. Superfin bok, om jeg finner en lignende kjøper jeg garantert! Fin julegave også. Jeg er bittelitt missunnelig, men jeg unner deg absolutt en super Tokyo tur... så utrolig spennende og eksotisk reisemål :)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...