onsdag 23. november 2011

sånn ca. klart..

 Siden vi reiser bort på fredag, så måtte jeg skynde meg å forberede litt advent..!
 I kveld var jeg i kjelleren og gravde frem advents-esken,
fant frem den krøllete kalenderen jeg sydde for noen år siden,
og tallene jeg kjøpte på nyttårssalget i år! :) (Hadde helt glemt dem.)
Så pakket jeg inn og hengte opp 8 gaver..
Jepp!..
Det for holde til vi kommer hjem..
 På Søstrene Grene fant jeg dette adventslyset,
Og hesten som bare måtte bli med hjem..
Da har jeg egentlig det meste klart til adventshelga,
sånn at ungene får feiret litt advent selv om Spire og Spirefar er i Tokyo.
Da står det bare igjen en arbeidsdag,
litt vasking av klær og pakking,
 så er vi klare for tur.
Takk til alle dere som kikker innom
og legger igjen kommentarer.
Hva hadde vel blogging vært uten!?
Klemmer fra
LenaE

2 kommentarer:

  1. så flott du har pyntet,fine farger!
    spennende med Tokyotur!!
    :)

    SvarSlett
  2. Dette var lekkert Lena! Likeledes er jo inngangspartiet blitt helt nydelig ogsaa. Dukkestue har dere ogsaa faatt til. Jeg gleder meg til neste besök! Kos dere en masse, masse i Japan. Sender en mail til dagen.
    God klem til dere alle.
    Tone

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...