torsdag 12. juli 2012

Brukt før..


..men ny for meg.
Knallfin skinnveske er det siste bruktfunnet!

Såå fornøyd da jeg så den.
Trodde først at noen hadde satt fra seg veska si!
:)
Hehe, men neida - den ble min!
Skal ikke bruke den til håndveske da..
Perfekt til å ha interiørblader i,
de som jeg aldri blir ferdige med å lese..
Rett ved godstolen,
med bena å været!
 Tusen takk for fine kommentarer i forrige innlegg.
Det varmer
Ungdommen takler det på sin måte;
treffer venner og prøver å leve i hverdagen igjen.
Besøk av fersk kjæreste, hjelper også på..

"Blomstene" på bildet over fikk jeg av LilleMy tidlig en vårdag..
Vet ikke hva slags det er, (groblad-blomst..?)
men syntes de var vakre!
Jenta har blikk for detaljer.
LenaE



4 kommentarer:

  1. Hei :) Her var det flere "nye", fine bruktfunn ser jeg! Veska var kjempefin, ekte skinn i fin farge! Den minner meg om håndtverkslæreren på ungdomsskolen og andre husflidsdamer på tidlig åttitallet :) Finfin torsdagskveld til deg :)

    SvarSlett
  2. Hvor du finner disse bruktfunnene?

    Grunnen til jeg tror vi må bo ihvertfall i samme kommune er at jeg ikke bor så langt unna der ulykken var...

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :D. Må si jeg gjerne kunne tenkt meg den aldeles nydelige bruktfunnet ditt selv.
    Klem Madelén

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...