fredag 6. juli 2012

Jaja, det ble jo blått..

 ..Men det var ikke dette jeg tenkte jeg skulle sy når jeg sa at jeg skulle sy noe blått igår..
Men så hadde det seg slik at jeg fant disse avklipte buksebena..
 ..Og etter å ha funnet masse inspirasjon etter en liten bloggrunde,
husket jeg at Mrs Hardy hadde sydd dongeriforklær..
-Og disse buksebena passet jo perfekt!
 Det ene benet hadde en fiks ferdig lomme..
Begge hadde hemper, som passer perfekt til å knyte fast et tørkle.
Forkleet i seg selv er jo altfor fint :D -til å skitne til, 
sånn med en gang.. 
Dagens modell er forresten en vindussprosse.
Ønsker alle en solskinnshelg! 
Klem
LenaE

2 kommentarer:

  1. Hei du!

    Så utrolig tøft det ble, dette forkle likte jeg utrolig godt!:) Smart å bruke ting om igjen, det er jo også det jeg gjør i disse dager, hihi:))

    Du, du har ikke link til "Spire i BoligDrøm"? Hadde vært artig å fått lest:)) Du kan linke link tilhørende til fotoet ved å kopiere inn en URL (om du ikke visste) :)

    God klem!

    SvarSlett
  2. Oj, se her ja!
    Så fint det ble! Morsomt å se flere typer dongeriforkler.
    De tåler jo litt og, kanskje jeg lager fler etterhvert ;)
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...