søndag 11. oktober 2009

Høst



Nå er det en stund siden jeg har blogget. Blir litt hektiske dager med jobb og unger på skole og barnehage.. Desuten har jeg hatt en PC som ikke helt har spilt på lag med meg i det siste.. Håper den vil være stabil framover nå, slik at det blir litt kontinuitet over denne bloggen også.. 
Men jeg har likevel vært ganske så produktiv... Ja, for høsten har vært bare regn og innevær. Har hatt endel gjenbruks-prosjekter: Gamle ullgensere (krympet i vask..) er blitt ullbukser og tunikaer til lillemor, og jeg har strikket opp litt garn jeg har hatt liggende. Skal prøve å få lagt ut noen bilder etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...