lørdag 14. november 2009

Førjulstemning

Kvelden har gått med til å skysse gutta til og fra trening, til Lan-party, og nå til slutt kjørte jeg eldstemann til toget. Han skal reise med natt-toget til Oslo, for å trene turn i helga.. Innimellom kjøreturer kom julestemningen snikende og det ble til noen julekurver i rustikk stil.


Vi driver jo å pusser opp, og da har man jo alltids noe
tapetlim stående.. Det fungerer veldig godt som decoupage-lim, og så mye billigere da, gitt! :) En gammel og ødelagt bibel fra 1800-tallet med gotisk skrift, og julegavepapir med engler på, fungerer fint som dekoreringspapir. Kremmerhusene ligger nå til tørk og etterpå skal de pyntes med bånd og annet småtteri jeg måtte finne.



 Ellers vil jeg ønske min første følger velkommen!
Kjempestas for en fersk blogger som meg! :)


Ønsker dessuten alle
en fortryllende
god helg!



Hilsen fra Lena

1 kommentar:

  1. Kosleig blogg med nydelige bilder:)
    Ønsker deg et riktig godt nytt år.
    Hilsen Mia

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...