fredag 27. november 2009

Shopping i Paris


På vei for å gjøre noen innkjøp i Rueil Malmaison, Paris...

Fant denne butikken, med garn!! Det er ikke så mange som strikker i Frankrke, og jeg var den eneste i butikken som var interessert i garnhyllene... Kjøpte med meg brunt, tykt garn av type Phildar, Express: Nylon,akryl og ull.(pinne 7-8) Jeg vet ikke helt hva jeg skal strikke ennå.. Gode forslag mottas med takk!! :)

På pattisier Dalloyau i Paris kjøpte vi Macarons. Så utrolig nydelig, både å se på og smake på. De var så gode at jeg rakk bare å få festet disse to på film. De andre i grønn, rosa, gul og brun var allerede spist.. Sølvfatet fant jeg på markedet i Port De Venves, som jeg fikk anbefalt av Stine. Hun har en nydelig blogg, jeg liker å titte innom. Markedet var bare helt fantastisk! Det var så mye fint som ikke fikk plass i kofferten, desverre. Så det ble med dette sølvfatet og noen stett-glass.. Markedet var det siste vi rakk før vi dro på Søndag, og de siste cent gikk til en hærlig kar som spilte harmonica på Metroen på vei hjem. Det ga meg en god stemning, nesten en følelse av å være med i en film. Jeg gleder meg allerede til vi skal tilbake..

A bientot...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...