fredag 8. januar 2010

Blomsterhilsen

I dag har vi vært hjemme, LilleMy og jeg. Lita jente med feber og snørr.. Første året i barnehage er ikke barebare. Vi har vært gjennom noen runder med sykdom, kan man trygt si.. Så selv om det er vakkert med denne kalde frosten, så lengter jeg nå til vår og sommer, med varme dager og lysere tider.. -Og forhåpentligvis friske barn.. Derfor har jeg mimret litt, og sett på bilder fra i sommer, da vi var brune og fine og pyntet til fest, med blomster og dress... :) Vi hadde et flott bryllup på sommerens fineste dag, med alle våre nærmeste og gode venner.

Brudebuketten ligger fremme enda, og minner om sommerens vakreste dag. Og buketten er (tro det eller ei) like fin. Ja nesten, da- mangler bare eføybladene rundt.. Resten lagde jeg faktisk av falske blomster, perler og litt silkestoff (samme som jeg sydde kjolen av) Så den kan faktisk brukes på nytt og på nytt.. Og i dag er den til dere som titter innom, med hilsen om en fin fredagskveld..

Klem
LenaE

2 kommentarer:

  1. Eg vart rett og slett s u p e r i m p o n e r t over buketten, og har leita litt etter kjolen...kanskje du vil vise fram den også? :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Kjolen er her den også.. Ligger under etikettene Bryllup, Søm og Gjenbruk.. :)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...