mandag 18. januar 2010

Tapetdilemma!

I dag har jeg vært på tapetjakt. Jeg vil prøve å gjøre noe litt spesielt med skilleveggen i den nye gangen.. Meeen det er jo så mye utrolig flotte tapeter, og jeg synes det er veldig vanskelig å bestemme seg for en stil.. Har kikket på Designers Guild og Cole&Son og finner så mye forskjellig fint. Har med meg et par prøvepermer fra DG, men vet ikke helt om det er den stilen jeg er ute etter... Hjeelp!
Eijffinger var et nytt merke for meg, men de hadde de utroligste fine farger og design.. Her er noe av det:










Hva skal man velge..? Duse farger.? Sterke farger? Yndlingsfarge.? (lilla ;))
Statement? Romantisk..? Moderne? Klassisk? Blomstrete..? Geometrisk..?

De hadde noen utrolig lekre barneromstapeter også, men Det rommet er jo ferdig... Desverre.. Hehe..
Bare se her!:




Ja,ja.. Nå har jeg fått litt av et dilemma å kose meg med... ;)
Hilsen fra LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...