torsdag 7. januar 2010

Som bestilt!


 I dag har jeg vært hos mamman min en tur, for å si; hadepåbadetdingamlesjokolade!.. Hun drar nemlig til varmere strøk i morgen, Heldiggrisen! Praten går, og da er det kjekt med noe å strikke på! Fant en oppskrift på denne halsen hos Pickles, og det var jo som bestilt! Akkurat noe slikt jeg var ute etter til det garnet som nevnt tidligere...Blandet det sammen med noe rester av Drops Kid-silk, som jeg hadde liggende. Rimelig kjapt å strikke, selv om det var litt uvant med så tykke pinner. Iallefall var halsen nesten ferdig da jeg dro derifra, og etter en liten pit-stop hos min storesøster, så hadde jeg jammen begynt på hals nr to: For hun også ville ha en sånn! :)


Da er det bare atter å takke Pickles for alle de flotte oppskriftene de legger ut.  Jeg skal iallefall ikke fryse i morgen... :)
God kveld
Fra LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...