lørdag 10. april 2010

April og lopper

April er tid for loppemarked, og jeg skulle gjerne vært på dem alle sammen.. Men jeg må desverre meddele at jeg ikke kom meg avgårde på ett eneste ett denne lørdagen..  Det ble til at vi bare ble hjemme og kosa oss i vårværet. Dessuten har jeg jo så mange prosjekter som står og venter på å bli fullført, så jeg tror mannen i huset hadde blitt lettere frustrert om jeg hadde kommet drassende på flere oppussings- eller redesign-objekt.. ;) Men, men det kommer sikkert flere muligheter...  Loppene på bildet over er fra tidligere skattejakter..

God loppejakt!
Hilsen
LenaE

1 kommentar:

  1. Tusen takk for at du vil være med å inspirere og bli inspirert! Du er linket til fra Kreative Kvinner.
    masse fint å se her inne... :)

    Vi sees! Erika

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...