søndag 18. april 2010

Rådyr redesign = billig...

Idag har jeg vært på Loppis..-og det var det jaggu mange andre som var også..! Tydelig at det er In med gjenbruk..Og det er jo bra! :) Men jeg må innrømme at jeg blir lettere stressa med altfor mye folk, trengt sammen i et trangt rom, også skal man liksom bestemme seg for noe man vil ha.... Phu! Ikke lett. Men den hvite glassvasen på bildene over, fikk jeg da med meg, pluss noen Olden messingfat.
Jeg blir alltid veldig inspirert av å gå på loppis, og når jeg kom hjem hadde jeg masse idéer om hva jeg kan gjenbruke av ting jeg har her hjemme. Disse rådyrene har ligget i en kisteog bare ventet på den rette anledningen.. Putene i disse stolene trengte en liten vårfornyelse, og når jeg først fikk idéen, hadde jeg ikke engang tid til å vente på at de tørket etter vask.. Putetrekkene ble tatt rett ifra vaskemaskinen og sydd mens de ennå var våte..
Hehe, snakk om tålmodighet..
Stolene og putene ser nå ut som om de er skapt for hverandre..
Flere redesign idéer ligger på lur. :)

Hilsen fra
LenaE

2 kommentarer:

  1. hihi..nei, man er ikke alene på loppiser :0)
    ..men, guri så fine putene dine ble, helt nydelige!

    moa

    SvarSlett
  2. Superfine puter, og stolene er staselige! Kombinasjonen, ikke minst! Flink og smart er du! Solveig:)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...