torsdag 22. april 2010

Rise and shine!

Good morning..? Njah.. Nå har jeg ikke nettopp stått opp, altså. Men det føltes en stund som om jeg kunne trengt en ny start på denne dagen. Idag gikk nemlig alt litt på tverke, fra det minuttet jeg gikk ut døra:
Bussen kjørte rett forbi meg på holdeplassen, da jeg skulle på jobb.. "Det er vel bare å ta neste", tenker du, men, neida: Her hvor jeg bor går ikke neste før om en time.. Så da var det bare å tusle hjem igjen (en-og-en-halv-kilometer..) Nå skal det sies at jeg har en superduper søster som møtte meg på halv-vegen, og tok meg med hjem til seg og ga meg en god kopp kaffe, mens jeg ventet på neste buss.. :) Men dette gjorde det jo ikke så mye lettere å rive seg løs for å dra på jobb, men på jobb må man jo.. Det endte med at jeg tok bilen inn til byen, og når jeg kom på jobb fikk jeg ikke liv i PC'n min! Når jeg så skulle ringe IT for å få litt assistanse, virka ikke telefonen min heller! Jaja, var visst ikke meningen jeg skulle få gjort noe denne dagen..
Men når alt klabber seg til, så er det veldig koselig da, å oppdage at Kreative Kvinner hadde laget et innlegg om bloggen min, og skjerfet som jeg re-designet av en genser! Må si jeg føler meg ganske beæret, når jeg tenker på alle de kreative bloggene der ute! Tusen takk til Kreative Kvinner! Og en ting kan jeg si: Positive tilbakemeldinger er som bensin på selvtilliten! :) Så selv om dagen kanskje starter litt trått:
Rise and shine!

Ha en fin kveld
hilsen fra 
LenaE

4 kommentarer:

  1. Hva har man ikke søstre for ;-))

    SvarSlett
  2. Heia!Oi da... Snakk om uflaks..Men veldig koselig med omtale da;)
    Klemmer og god helg til deg:)

    SvarSlett
  3. Huff huff. Kjedelig når dagen starter sånn. Får håpe det går greiere nå. Ønsker deg en trivelig helg.
    :)Susanne

    SvarSlett
  4. Hehe, ja nå går alt så meget bedre.. Helg og greier! Bare kos i vente. :) Også er det jo så hyggelig med kommentarer fra dere, her inne! :))
    God helg, til alle!
    Lena

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...