tirsdag 20. april 2010

Det ble en pute til Giveaway'en...

Jeg hadde en idé om at jeg skulle få brukt denne genseren som aldri er blitt fullført.. Men, jeg må innrømme at jeg ikke hadde anelse hva jeg skulle lage til Giveaway'en når jeg annonserte den. Jeg var rett og slett helt tom for inspirasjon, og genseren var nær ved å havne nederst i strikkekista igjen.. Men så dukket det plutselig opp et lite kaninskinn, og da kom idéen av seg selv; En pute kantet med det mykeste kaninskinn! 
Det er forresten muligheter for å være med på trekningen helt fram til 10.mai.. Så om du har lyst på denne koseputa, så må du legge inn kommentar under "Gibort" innlegget. (Link i margen..) Og om du linker på egen blogg så kan du bruke bilde av puta..

Men nå skal jeg finne puta mi..
God Natt
Hilsen LenaE

4 kommentarer:

  1. Hei Spire!

    Nydelig skjerf du har laget under her... kan jeg låne bilder av det og legge ut på Kreative Kvinner og linke til deg?

    Vi sees! Erika

    SvarSlett
  2. Heisann. :)
    Hyggelig at du liker skjerfet,-og bare hyggelig om du låner bildet og legger ut på Kreative Kvinner.
    Hilsen LenaE

    SvarSlett
  3. Hei
    Herlig og inspirerende blogg! Så flink du er og lage ting:o))
    Den puten ble bare rålekker!!!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Dzień Dobry

    Wita Ada,która z e-mailem tutaj wpada

    wara@poczta.forward.pl

    ADA

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...