søndag 18. april 2010

Dilla på Redesign

Jeg har fått dilla på redesign! Jeg må jo øve meg litt til Giveaway'en her hos meg.. ;)
Dette skjerfet levde sitt tidligere liv innerst i skapet som en lite brukt omslagsgenser.. Men med noen blonder fra en gammel gardin, knapper fra mitt dyrebare knappeskrin og pompom-dusker fra Stoff og Stil, ble det et nytt skjerf. Nå vil det nok bli brukt ganske mye mer, for jeg er helt avhengig av skjerf for tiden. Det ble jo ikke vår alikevel, slik som jeg hadde tenkt det.. Det lå snø på plena i mårrest!! :(
Men et nytt skjerf hjelper i kulda og også litt på humøret, faktisk.. :)
Hilsen fra LenaE

1 kommentar:

  1. Gurimalla så flott det var. Skikkelig flink er du!
    Ønsker deg en fin dag.
    :) Susanne

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...