fredag 16. juli 2010

Før og Nå

Har lovt å legge ut bilder av hvordan spisestua ble..
Denne på bildet over solgte jeg på Finn.no
Så satte jeg igang med et endesløst maleprosjekt:
8 Mørkbeisede Biristoler skulle males hvite..
Ett furubord (kjøpt på Finn) måtte også få noen strøk..
Endel arbeidstimer etterpå,
(samt endel dager med totalt kaos i stua)
ser spisestua slik ut..!
Mye lysere.. Og her trives jeg mye bedre!
Hm.."Men det er jo bare 4 stoler..?" sier kanskje du..
Jeg sier: "Ja, jeg innrømmer!" Kapitulerte rett før siste strøket på de siste 4..
Og, for sikkerhets skyld;
 de står oppe i stua, i et hjørne,
så jeg ikke glemmer de..
Men: I dag blir det sol, og iallefall ingen maleøkt inne..
Godværshilsen fra
LenaE
(Sjekk linselusa...)
 ♥

1 kommentar:

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...