onsdag 7. juli 2010

Her males det..

Etter å ha malt 8 spisestuestoler med ca 3 strøk, og enda ser at det mangler minst ett...- Da blir man litttt lei.. Jeg har nemlig kvittet meg med den "gamle" spisestuen,  og tatt opp noen enda gamlere stoler som jeg da maler hvite.. Ett solid spisestuebord er også kommet i hus (takket være Finn...) Bordet skal også males og freshes opp.. HELDIGVIS har min søster vært flittig hjelper disse dagene, så det blir nok til slutt.. Men som sagt; i dag ble vi veeeldig lei av disse stolene, og måtte få oss et lite avbrekk..: "Hey,Vi maler noe annet!!"
Hehe. :) Vi tok rett og slett det vi fant: Sagbukken!!! :)
Ble den ikke fin!?
 Ja,det skal ikke mer til enn litt hvitmaling, så har man plutselig en koselig benk i hagen..
Vi malte en gammel vinduskasse også, som søstern fikk med seg hjem.. Den kan dere kanskje få se senere en dag.. Men jeg lover at dere skal få se den nye spisestua snart... Når jeg får malt det siiiiste strøket..!
God natt!
Imorgen er det først på jobb,
så tilbake til malekosten..
LenaE


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...