onsdag 21. juli 2010

Ringer til salgs!


Etter å ha sortert og ryddet litt i noe av det jeg har i kroken min,
ble jeg inspirert til å leke meg litt..
Disse ringene ble resultatet.
Jeg lagde endel fler som jeg ikke viser her,
men lurer på om dette kan være noe å selge..?
- For jeg kan jo ikke ha alle selv!! :o)
Ser jo at mange av bloggerne har butikk på Epla.no,
men tenkte jeg kunne starte i det små her på bloggen min..
Så altså:
en av disse kan bli din til
100,-

Rosa ikke din farge..? Hva med en grønn..!?
Skal lage en salgsside her på bloggen etterhvert, slik at det blir mer oversiktlig.
Så; her må det jobbes... :)
Hilsen fra
LenaE

2 kommentarer:

  1. Olala så fine:) Flinkis:)

    Ja jeg titter innom alle på listen min så ofte jeg kan..men ikke alltid jeg legger igjen kommentar;)

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  2. Heisan du. Så flotte, fargerike ringer. De får du helt sikkert solgt.
    :) Susanne

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...