lørdag 10. juli 2010

Og det ble lyst...

Det nærmer seg!!
4 stoler er helt ferdigmalt.. Nå mangler bare ett strøk på de resterende fire.
 Jeg har vært veldig utholdende denne uka, og malt et par stoler hver kveld. :)
Disse Biristolene var opprinnelig Brunbeiset, (glemte selfen å ta før-bilde)
og jeg er veldig fornøyd med hvordan de ble!
Bordet er ferdigmalt også, og skal bare pusses litt..
Nå har vi vasset i malesaker og vært uten spisebord i over en uke. 
Det tar nemlig veeldig lang tid å male stoler.  
Heldigvis har jeg en tålmodig mann, som ikke klager når jeg får slike lure idéer.
Det fine er at vi har fått kvittet oss med den gamle spisestua,
 og samtidig fått ryddet disse opp fra kjellerstua, der de bare sto og tok opp plass.
Har sagt til meg selv, mange ganger underveis at;
Det er lenge til jeg setter igang med nye maleprosjekt,
men før jeg har rukket å bli ferdig har jeg allerede nye planer.. Hmm..

Andre hærlige ting med denne fredagen:
(Foruten at det er fredag)
1. Jeg gikk ut i ferie
2. Jeg vant vinlotteriet på jobb og fikk med meg en flaske Bourdaux hjem
3. Jeg slapp å få parkeringsbot, selv om jeg helt glemte tiden og sto to timer for lenge på parkeringen
4. Jeg har sola meg!
Sommerferiehilsen fra
LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...