torsdag 15. juli 2010

Esker og bokser.

Fra rask til rot..?
Jeg samler ikke på alle bokser som kommer i hus...
Men, må nok inrømme at endel blir liggende en stund,
i tillfelle jeg får ånden over meg..
SpireMannen: "Hvorfor ligger denne gamle Pringles-boksen her og slenger..?"
SpireKona: "Nei,nei,nei-ikke kast den..!"
SpireMannen: "Hva i all verden skal du med alt dette rasket?"
SpireKona: "Det vet jeg ikke...enda..."
Men heldigvis har SpireKona en tålmodig SpireMann som vet at det blir noe av det tilslutt..
Og nå har noen av de gamle boksene fått pynta seg litt med stoff og servietter,
og kan plasseres i Sykroken,
og kanskje blir det ryddet litt i smårotet..
Det er nemlig slik at SpireKona har endel rot rundt seg..
 "Sjokkert!"
Men en kreaativ sjel har det best når omgivelsene er litt kaotiske..
Men jeg kan være enig i at : "Det får da være grenser..."
:)
Så nå skal det ryddes litt i kreativ-kroken..
Og Spiremannen skal hjelpe meg å henge opp noen hyller..  Yeaj!
Alle ønskes en fin dag
Fra LenaE

3 kommentarer:

  1. Olala så fine bokser:) Lekkert!!!!

    SvarSlett
  2. He he. Kjenner meg igjen i den. Dekorerte peanøttbokser. Kjempesøte.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Så fine de ble! Må innrømme at jeg har noen liggende jeg også. :-)
    Likte bloggen din så godt at jeg legger meg til som følger jeg. :-)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...