lørdag 5. mars 2011

Fuggel i snøstorm...

Skulle vel aldri sagt at jeg trodde våren var i anmarsj..
Snøstormen kom idet jeg hadde sagt det høyt..
I mangel av små kvirrevitter i skogen,
måtte jeg kjøpe med meg denne hjem fra byen igår.
Kjøpte den på en butikk bak Vår Frues'
De har masse fin kjeramikk og annen brukskunst!
Butikken heter mitt og Mitt&Ditt
Virkelig verdt et besøk!
Vel, i mangel av vårlig luft og spirer i jorda,
så holder denne spiren seg inne foreløpig.
Men det er jo greit når man får så morro post,
og kan kose seg med inspirasjon,
frokost og te, sammen ei bablende lita frøken med mye på hjertet.
Bare kos på morgenkvisten.
Etterpå skal jeg rydde og vaske litt,
faktisk! :)
Ønske om vår!
LenaE

1 kommentar:

  1. For en flott blogg, gleder meg til å lese mer og har lagt meg til som følger. Ingenting galt med å kjøpe seg vår, jeg gjør det også.Jeg er snart fast inventar på hagesenteret, klem fra Mona

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...