fredag 25. mars 2011

Orden i rekkene..

Da er det litt orden i hyllene,
enn så lenge.. 
Hver en boks, kurv og pose gjemmer på noe av rotet.
Men når jeg føler at kreativiteten bobler i blodet,
ja, så må jeg fram med alt og legge det utover,
 for å se hva jeg har av nips og naps..
Og da er vi like langt..
Hihi.
Men, nå er det freddan' og da er det iallefall deilig at det er litt ryddig..
Sånn til å begynne med..
Og-
I helga skal det males!
Hva?
Det skal dere få se senere..
 Tuddelidu!
Fra
LenaE

1 kommentar:

  1. Heisann. Våren innbyr til spennende malingsprosjekter. Blir spennende å følge med på hva du har på gang..
    Jeg ser du har lagt til bloggen min, det er veldig koselig. Men jeg vil bare informere deg om at jeg også har en ren interiørblogg hvor jeg blogger om prosjekter i heimen. http://miamosinheim.blogspot.com
    Miaskreativeside blir nok mer hobbyblogg etterhvert.
    Ha en flott søndag:)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...