søndag 6. mars 2011

Sydamen..

Siden dette er alt søster'n har av sy-utstyr-:
En liten nålepute (4x4cm)
 en stoppe-nål og 6 knappenåler
 pluss en liten sytråd-snelle..
-Så har jeg nå brukt formiddagen til å sy sammen
Cath Kidston-vesken
som hun bestilte fra Hobbyklubben.. :)
Nåleputa som min søster eier lagde jeg til henne,
etter at jeg var der på besøk og hadde bruk for å sy i en knapp..
Da kom det for en dag at den dama faktisk ikke eide en eneste synål..
Ikke en eneste!..
og tråd!?
"Hva skal jeg med det"....
Så forskjellig kan man være..
ja, så derfor måtte jeg sy henne et lite emergency-kit..
Tror ikke det er blitt utslitt..
Nei, se her ja:

Ligger bare til pynt.. Hmm
Kanskje jeg skal gi henne utfordringen
 å sy i knappene i veska
helt selv...?
Hun har jo utstyret..
Knis.. :)
Ha en
Festlig Fastelaven!
LenaE
Kose seg og se på 5-mila i dag.. :)


3 kommentarer:

  1. Herlig... hun er heldig som har deg da, du må nok lære henne opp litt ja : ) Ønsker deg en fin skidag og søndag :)

    SvarSlett
  2. He he, flira godt no ja. Nåla i nåleputa e forresten stjelt av sønnen i huset, ett eller anna magnetprosjekt.... så det har jo komme te en viss nytte ;) Funke no bra som pynt å...
    Sist men ikke minst: treng jo itj å sy æ som har så snill å Flink søster... Sjå for dæ den veska om æ skulla gjort det sjøl.... hadd nok endt opp som nålepute vist æ hadd vært heldig.
    Nei, skomaker bli ved din lest osv...

    Hilsen Den Lykkelige Eier av ny veske ;)

    SvarSlett
  3. ...og jeg som trodde jeg hadde lite i syskrinet mitt! artig at du er med i hobbyklubben da nina :-)

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...